Anunț

Anunț

În atenția persoanelor fizice și juridice, proprietari a spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de colectare și epurare a apelor uzate.

Conform Hotărârii nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/ înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari a spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate al Municipiului Giurgiu în termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare și/sau epurare a apelor uzate.

ATENȚIE! Obligația înregistrării revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea în vigoare a prezentului act normativ, în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului.

În conformitate cu art. 23 din Hotărârea nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, nerespectarea de către persoanele fizice și juridice a dispozițiilor art. 11 alin. (1) și (2) și art. 15 alin. (2), constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 de lei la 10.000 de lei.

Pentru înscrierea în registru vă rugăm completați datele dumneavoastră în acest formular (link tabel excel) și să îl transmiteți împreună cu documentele justificative scanate pe adresa de email primarie@primariagiurgiu.ro “în atenția Direcției Servciii Publice”.

Formularul de înscriere (link tabel pdf) în registrul de evidență a sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate la nivelul UAT Giurgiu se poate completa și depune împreună cu documentele justificative și la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu – bd. București, nr. 49-51.

Documente justificative necesare (în copie):

– Autorizația de Construire a sistemului adecvat;

– Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor din care să rezulte verificarea etanșărilor;

– Contract cu firma de vidanjare;

– certificatul de calitate/ conformitate pentru bazinele/ administrațiile de epurare achiziționate de la producători.

Ultima modificare: 04.10.2022 – 15:19 de către Administrator

Anteriorul Anunț licitație

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.